niedziela, 17 lipca 2011

wywiad z Emmą

Dzisiaj mam dla Was wywiad z Emmą, na górze są pytania i odpowiedzi po angielsku, a na dole przetłumaczone.

1.How has your life changed since you are part of Harry Potter's universe?
"I try to be the same person. When I'm not acting which is a public one from my neighborhood and I travel by bus or by train. Besides, in my city people is used to see me there"
1.Jak zmieniło się twoje życie od kiedy zostałaś cześcią świata Harego Potera?
 Próbuję być tą samą osobą. Kiedy nie gram [...] i podróżuję autobusem lub pociągiem, w moim mieście ludzie przyzwyczaili się widzieć mnie w takich [zwykłych] miejscach

2.What do you think of being a model for the girls?
"It's strange. I understand that my character Hermione can be a model, but to think that I am a model too is a bit strange. I haven't done anything to become in a reference"
2.Co myślisz o byciu wzorem dla dziewczyn?
To jest dziwne. Rozumiem,że postać którą gram – Hermiona może być takim wzorem, jednak myślenie o tym że ja jestem wzorem jest już zbyt dziwne. Nie zrobiłam niczego takiego by być wzorem dla innych.

3.Have you always wanted to be an actress?
"When I was a little girl, I wanted to be a fairy after beinge a princess... ha, ha, ha... finally, like it was impossible I decided I wanted to be an actress"
3.Czy zawsze chciałaś zostać aktorką?
Kiedy była małą dziewczynką, chciałam być wróżką, wcześniej też chciałam być księżniczką ha, ha , ha ostatecznie, jakkolwiek byłoby to niemożliwe Zdecydowałam, że chcę być aktorką.

4.Your are the only girl of the Harry Potter's films...
"And it's good. Dan, Rupert and I are close friends and we go together everywhere. And being the only girl has its advantages"
4.Jesteś jedyną dziewczyną w filmach o Harym Poterze...
I dobrze. Dan, Ruper i ja jesteśmy bliskim przyjaciółmi i chodzimy wszędzie razem. Bycie jedyną dziewczyną jest zaletą.

5.If you could choose another character of the serie, you would be...
"Draco Malfoy because I think it would be very funny to play the part of the bad boy, although it would be just once!!I loved hitting him in Harry Potter and the Prisoner of Azkaban"
5.Jeżeli mogłabyś wybrać inną postać, to kogo chciałabys grać..
Draci Malfoy ponieważ myślę, że byłoby to bardzo zabawne grać rolę złego chłopca, jednakże to mogłoby być tylko raz. Uwielbiam tą scenę w której uderzam go w filimie Harry Potter i więziem Azkabanu.

6.What are the differences between you and Hermione?
"We are very different. I am more vain and I love shopping. Besides, I'm not a swot, I prefer spending my free time in other things, although I have good qualifications"
6.Jakie są różnice między tobą a Hermioną?
Bardzo się od siebie różnimy. Jestem bardziej próżna i kocham robic zakupy. Jednakże, nie jestem kujonem, wole spędzać my czas wolny zajmując się czyms innym niż nauka, jednak mam też dobre oceny.

7.Your relation with your fans is...
"Great, of course!! It's incredible how many letters I receive each week. If I can't read them, my mother reads them, and when she finds an important message she gives it to me"
7.A twoje relacje z fanami...
Wspaniałe, oczywiście. To niewiarygodne jak wiele listów otrzymuję każdego tygodnia. Jeżela ja ich nie czytam, to robi to moja mama i kiedy znajdzie ważną wiadomość to przekazuje ją mi

8.There are a lot of webs about you, do you visit them?
"No, I try to not read everything which people write about me"
8.Jest wiele stron w internecie na Twój temat, czy odwiedzasz je?
8.Nie, nie próbuję czytac wszystkieho co ludzie piszą o mnie.

9.What do you do in your free time?
"I go to the cinema, so shopping, talk and ski!! I have gone to France to ski since I was two years old. I love sliding through the snow!"
9.Co robisz w wolnym czasie?
Chodzę do kina, robię zakupy, rozmawiam i jeżdzę na nartach. Jeżdżę na narty do Francji od czasu gdy skończyłam dwa lata. Uwielbiam zjeżdzać poprzez śnieg.

10.Your favorite music...
"I started listening hip-hop"
10.Twoja ulubiona muzyka..
Zaczęłam słuchać hip- hopu

11.You are a music lover. What have you got in your MP3? "Absolutly all kinds of music, but I go by stages. Now, for example, I started listening to hip-hop, although I love the last jobs of Coldplay, Damien Rice, John Mayer and Celine Dion"
11.Kochasz muzykę. Co masz na swoim odtwarzaczu MP3? Dosłownie wszystkie rodzaje muzyki, jednak są pewne etapy. Na przykła teraz zaczęłam słuchać hip-hopu, jednak uwielbiam też ostatnie utwory Coldplay, Damiena Rice, Johna Mayera i Celin Dion.

12.I've heard you don't sing badly. Have you ever think in recorded a CD?
"I really love it, but if I have to record an album, I will wait a few years to do it, because I wouldn't like that it was "the CD of the girl from Harry Potter". Besides, I like singing my own songs and composing takes a long time. I will see..." 12.Słyszałem, że też nieźle spiewasz. Czy myślałaś o tym by nagrać własną płytę?
Faktycznie, lubię spiewanie, ale żeby nagrać płytę muszę jeszcze poczekać kilka lata ponieważ nie chciałabym że to była „płyta dziwczynki z Harego Potera”. Jednak spiewam moje własne piosenki i komponuję już od dłuższego czasu. Zobaczymy....

KOMENTUJCIE!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz